T’ajudem a resoldre els teus dubtes
Documentació necessària per sol·licitar modificacions contractuals
Segons els canvis que vulguis portar a terme al teu contracte necessitaràs una documentació o altra, t’ho expliquem!
Per les següents modificacions no és necessari presentar cap documentació: una baixada de potència, una modificació del número de compte...
En canvi si vols portar a terme un dels següents canvis, prepara la documentació necessària per agilitzar al màxim el procés:
-
Si el que vols és augmentar la potència serà necessari entregar un CIE o un BRIE en vigor on la màxima admissible que hi apareix sigui igual o superior a la potència que vols contractar. En cas que la documentació que tingui la distribuïdora sigui vigent i apte, no caldrà que aportis cap mena de documentació. El Servei d’Atenció al Client et pot indiciar si et cal demanar el nou CIE o BRIE. Pots consultar la diferència entre el CIE i el BRIE aquí.
-
Si vols modificar la tensió necessitaràs el CIE o el BRIE en cas de tractar-se d’un CUPS de Catalunya.
-
Per tal de tramitar el Canvi de Titularitat d’un punt de subministrament que ja està a la nostra comercialitzadora és necessari que ens facis arribar el DNI (escanjeat o fotografiat) del nou titular, el correu electrònic, el telèfon de contacte i el número de compte bancari on es volen domiciliar les factures.
-
Si vols modificar el repartiment dels excedents col·lectius, hauràs de presentar el nou acord de repartiment.