T’ajudem a resoldre els teus dubtes
Com puc presentar una reclamació davant d'un organisme oficial?
En cas de qualsevol conflicte, discrepància, reclamació o desacord (d'ara endavant, el "Conflicte") que sorgeixi directament o indirectament de la interpretació, aplicació, execució o terminació d'aquest contracte de subministrament d'electricitat, les parts es comprometen a intentar resoldre el Conflicte mitjançant la comunicació directa i la negociació de bona fe dins d'un termini de trenta (30) dies naturals a partir de la data en què una de les parts notifiqui per escrit a l'altra la existència del Conflicte.
Si el Conflicte no es resol dins del termini esmentat, s’informa al CLIENT que BonpreuEsclat Energia està adherit al Sistema Arbitral de Consum de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya, on es podrà dirigir per interposar reclamacions o discrepàncies relacionades amb el seu Contracte de subministrament elèctric a través del següent enllaç: www.consum.cat o contactant a través del número de telèfon 938574000.
Les parts acorden també recórrer a la Plataforma Europea de Resolució de Litigis en Línia (RLL), accessible a través del següent enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. En aquesta plataforma es podrà presentar una sol·licitud de resolució del Conflicte i es negociarà la solució del Conflicte dins d’un termini màxim de noranta (90) dies des de la notificació de la sol·licitud.