T’ajudem a resoldre els teus dubtes
Si tinc una avaria, qui se n'encarrega?
En cas d’avaria, pots contactar amb la teva distribuïdora. Trobaràs el telèfon de contacte a la teva factura o bé, a l’Àrea Client. El número de telèfon és gratuït i amb atenció 24 hores.
*T'informem que si a causa d'aquest tall o avaria se t'ha espatllat o malmès algun electrodomèstic, aparell o producte, hauràs de posar-te en contacte amb la teva asseguradora perquè pugui gestionar la teva incidència.
Informar que BonpreuEsclat Energia com a comercialitzadora del teu CUPS no està sota la seva responsabilitat el fet de garantir la qualitat del subministrament d’energia elèctrica ni de les línies de transport i distribució d’aquesta. Tampoc serà responsabilitat de la comercialitzadora qualsevol tall programat o puntual del subministrament per motius d’avaria o manteniment de les línies de transport i distribució.
Aquestes responsabilitats recauen únicament sobre la distribuïdora, la propietària d’aquestes línies, tal com s’especifica a la Llei 24/2013 de 26 de desembre del Sector Elèctric en els articles 39.3 i 51 referents a la qualitat del subministrament elèctric i al RD 1955/2000, d’1 de desembre.