T’ajudem a resoldre els teus dubtes
Com puc accedir a la meva Àrea Client? Quins apartats i informació puc trobar-hi?
T’ho expliquem tot aquí!
Què trobaràs a la teva àrea de client?
-
Contractes
A l’apartat de ‘contractes’ pots consultar els teus contractes amb BonpreuEsclat Energia. En cas que vulguis contractar un nou punt de subministrament, ho pots fer clicant a l’icona amb el símbol ‘+’.
També pots accedir al detall de cadascun per veure totes les dades relacionades amb el teu contracte: dades del contracte, dades de contacte, informació del punt de subministrament i els teus consums mensuals, diaris o horaris.
En cas que tinguis autoconsum i generis excedents també podràs consultar el saldo i els moviments de la teva bateria virtual.
Des d’aquest detall també pots descarregar el teu contracte o sol·licitar modificacions de potència o del número de compte.
-
Factures
En aquest apartat pots consultar i descarregar totes les teves factures, com així també veure’n l’estat de pagament.
Per altra banda, també trobaràs els teus consums per cada contracte, en funció de l’import o bé de l’energia consumida (kWh).
-
Des de l’apartat ‘El meu perfil’ podràs modificar la teva contrasenya o tancar la sessió.
-
Des de l’apartat ‘Contacta’ns’ podràs escriure’ns directament per a qualsevol consulta, sol·licitud o reclamació.