PREMSA_TITOL_PAGINA

PRENSA

Sigue la actualidad de los supermercados Bonpreu y Esclat a través de la sección de prensa

null

Blogs (Prensa)

Bon Preu compleix l’estratègia NAOS amb el 100% dels seus productes de marca pròpia

30/septiembre/2021
  • Tots els productes de marca bonpreu i Terra i Tast de les 13 categories definides per l’estratègia NAOS s’adeqüen en termes de quantitat de sucre, sal i greixos saturats recomanats.
  • El 70% dels productes de les 13 categories ja complien amb els paràmetres establerts.
  • Els productes que s’incorporin a partir d’ara dins l’assortit comercial d’aquestes categories ja s’adequaran a l’estratègia NAOS.
  • A més a més, Bon Preu revisarà els productes no classificats com a prioritaris, convertint la seva marca pròpia en un clar referent saludable.

Bon Preu ha revisat totes les composicions dels productes de marca bonpreu i Terra i Tast,  i el 100% ja compleixen amb els paràmetres definits de reducció de sucres afegits, sal i greixos saturats de l’estratègia NAOS.

L’estratègia NAOS defineix 13 categories prioritàries d’aliments i begudes de consum habitual, corresponent a aperitius salats, beguda refrescant, brioixeria-pastisseria, cereals esmorzars, cremes de verdures, derivats càrnics, galetes, gelats, nèctar de fruita, pa envasat, plats preparats, productes làctics i salses.

El Pla de Col·laboració per a la Millora de la Composició d’Aliments i Begudes de l’Estratègia NAOS (Estratègia per a la Nutrició, Activitat Física i Prevenció de l’Obesitat) és una iniciativa de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) i recull els compromisos de reformulació de fabricants i distribució alimentària per diferents tipus d’aliments i begudes de consum habitual en nens, joves i famílies i se centra en la reducció de sucres afegits, sal i greixos saturats.

Durant l’últim any i mig, Bon Preu ha reformulat alguns productes d’alimentació per acabar de complir amb l’estratègia NAOS, amb el resultat que el 70% dels productes prioritaris ja estaven  dins dels paràmetres establerts.

Les unitats venudes d’aquests productes en els 208 establiments Bonpreu i Esclat en els darrers 12 mesos han permès reduir 61 tones de sucre, 8 tones de sal i la disminució de 65 tones de greixos saturats.

Per posar-ho en pràctica, s’ha treballat colze a colze amb petits i grans fabricants i ha suposat implicació directa dels equips de qualitat i compres per revisar que la reformulació no suposés un canvi organolèptic important.

Els plans de futur passen perquè tots els productes nous que es vagin incorporant a Bonpreu i Esclat compleixin ja amb els valors objectius de l’estratègia NAOS i d’altra banda,  seguir treballant amb la reformulació d’altres productes de categories no prioritàries.

Això permetrà a Bon Preu posicionar la seva marca pròpia en un clar referent de productes saludables.

L’objectiu de Bon Preu és promocionar una vida saludable a través de l’alimentació, apostar pels productes de proximitat i proveïdors locals i conscienciar i contribuir a la sostenibilitat i medi ambient. Tots aquests eixos, són pilars claus per a l’empresa i una demanda constant per part del mercat.

Gestión del consentimiento de las Cookies
Te informamos que en este sitio web, propiedad de Bon Preu, S.A.U., se utilizan cookies propias técnicas, de personalización y de terceros para analizar el uso del sitio web, recopilando información sobre tu comportamiento con el fin de desarrollar un perfil específico sobre ti y mostrarte publicidad en función del mismo. A continuación, podrás aceptarlas todas haciendo clic en la opción ‘Aceptar’, rechazarlas todas menos las estrictamente necesarias haciendo clic en ‘Rechazar’ o configurarlas según tus preferencias mediante el botón ‘Configurar’. Para más información, consulta nuestra Política de cookies.