PREMSA_TITOL_PAGINA

PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

null

Blocs (Premsa)

Bonpreu i Esclat adapten la seva targeta client al sistema Braille

15/de març/2021
  • ONCE té afiliades 11.000 persones cegues o amb discapacitat visual greu a Catalunya.
     
  • Des del compromís de Bon Preu amb la societat neix la necessitat d’adoptar mesures perquè aquest col·lectiu pugui gaudir d’un servei essencial en les condicions més òptimes.
     
  • La primera iniciativa que es va implantar va ser adaptar els fullets promocionals pels clients.
     

Aquest mes de març, arriben a les botigues Bonpreu i Esclat les primeres targetes en sistema Braille per afavorir a persones amb discapacitat visual. Aquestes noves targetes no diferenciaran col·lectius i suposaran un canvi de disseny global.

A Catalunya es troben 11.000 persones afiliades a la ONCE i des de la sensibilitat i en benefici d’igualtat per a tothom, Bon Preu vol prendre mesures que afavoreixin un acte tan quotidià com és la compra de productes d’alimentació.

Per tant, des del compromís i consciència del Grup Bon Preu amb la societat, es van adaptar els fullets promocionals ja fa uns mesos millorant la gamma de colors i contrast cromàtic i la següent mesura recentment implantada és el canvi de disseny de les targetes client. Aquestes iniciatives s’han posat en marxa amb l’assessorament i validació de la Comisión Braille Española de la ONCE.

Bon Preu vol reivindicar la inclusió en tots els àmbits de la vida i la importància de poder accedir a serveis essencials en igualtat de condicions.  

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o configurar o rebutjar el seu ús prement els botons "Configurar" o "Rebutjar. Més informació.