PREMSA_TITOL_PAGINA

PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

null

Blocs (Premsa)

Bon Preu compleix l’estratègia NAOS amb el 100% dels seus productes de marca pròpia

30/de setembre/2021
  • Tots els productes de marca bonpreu i Terra i Tast de les 13 categories definides per l’estratègia NAOS s’adeqüen en termes de quantitat de sucre, sal i greixos saturats recomanats.
  • El 70% dels productes de les 13 categories ja complien amb els paràmetres establerts.
  • Els productes que s’incorporin a partir d’ara dins l’assortit comercial d’aquestes categories ja s’adequaran a l’estratègia NAOS.
  • A més a més, Bon Preu revisarà els productes no classificats com a prioritaris, convertint la seva marca pròpia en un clar referent saludable.

Bon Preu ha revisat totes les composicions dels productes de marca bonpreu i Terra i Tast,  i el 100% ja compleixen amb els paràmetres definits de reducció de sucres afegits, sal i greixos saturats de l’estratègia NAOS.

L’estratègia NAOS defineix 13 categories prioritàries d’aliments i begudes de consum habitual, corresponent a aperitius salats, beguda refrescant, brioixeria-pastisseria, cereals esmorzars, cremes de verdures, derivats càrnics, galetes, gelats, nèctar de fruita, pa envasat, plats preparats, productes làctics i salses.

El Pla de Col·laboració per a la Millora de la Composició d’Aliments i Begudes de l’Estratègia NAOS (Estratègia per a la Nutrició, Activitat Física i Prevenció de l’Obesitat) és una iniciativa de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) i recull els compromisos de reformulació de fabricants i distribució alimentària per diferents tipus d’aliments i begudes de consum habitual en nens, joves i famílies i se centra en la reducció de sucres afegits, sal i greixos saturats.

Durant l’últim any i mig, Bon Preu ha reformulat alguns productes d’alimentació per acabar de complir amb l’estratègia NAOS, amb el resultat que el 70% dels productes prioritaris ja estaven  dins dels paràmetres establerts.

Les unitats venudes d’aquests productes en els 208 establiments Bonpreu i Esclat en els darrers 12 mesos han permès reduir 61 tones de sucre, 8 tones de sal i la disminució de 65 tones de greixos saturats.

Per posar-ho en pràctica, s’ha treballat colze a colze amb petits i grans fabricants i ha suposat implicació directa dels equips de qualitat i compres per revisar que la reformulació no suposés un canvi organolèptic important.

Els plans de futur passen perquè tots els productes nous que es vagin incorporant a Bonpreu i Esclat compleixin ja amb els valors objectius de l’estratègia NAOS i d’altra banda,  seguir treballant amb la reformulació d’altres productes de categories no prioritàries.

Això permetrà a Bon Preu posicionar la seva marca pròpia en un clar referent de productes saludables.

L’objectiu de Bon Preu és promocionar una vida saludable a través de l’alimentació, apostar pels productes de proximitat i proveïdors locals i conscienciar i contribuir a la sostenibilitat i medi ambient. Tots aquests eixos, són pilars claus per a l’empresa i una demanda constant per part del mercat.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o configurar o rebutjar el seu ús prement els botons "Configurar" o "Rebutjar. Més informació.