PREMSA_TITOL_PAGINA

PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

null

Blocs (Premsa)

Bon Preu comença a enviar la compra online a casa

30/de gener/2019
  • El servei d’entrega a domicili de la compra online començarà a finals de febrer a Vic i rodalies i s’anirà implementant de forma progressiva a la resta de poblacions
  • El supermercat online BonpreuEsclat presenta la flota de furgonetes del servei d’entrega a domicili de la compra online

El supermercat online BonpreuEsclat posarà en marxa el servei d’entrega a domicili a finals de febrer a Osona. Després de vàries setmanes de test amb resultats satisfactoris el Grup Bon Preu ja ho té tot enllestit per començar a entregar la compra online a casa dels seus clients a la ciutat de Vic i les poblacions pròximes com Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta. El desplegament del servei a domicili es farà de forma gradual i progressiva per garantir sempre una excel•lent experiència de compra i la satisfacció del client. A partir dels resultats a Vic es definirà la data i l’àrea d’arrencada del servei a altres localitats amb la visió d’acabar cobrint la majoria del territori català.

El supermercat online portarà la compra a casa dels clients amb els mateixos estàndards de qualitat, servei i preus competitius que als establiments Bonpreu i Esclat. L’objectiu del Grup és servir el client en qualsevol moment, des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol canal de venda, oferint una experiència omnicanal. Així els clients podran realitzar les seves compres tant als supermercats Bonpreu i Esclat com al canal online a través del web i de l’app.

L’horari del servei a domicili de la compra online serà de dilluns a dissabte de 7:00 a 22:00 hores ininterrompudament i s’establiran franges d’entrega d’una hora. El client podrà revisar els productes en el moment de la recepció i l’import de la compra es carregarà al client una vegada feta l’entrega. Així mateix, les devolucions es podran dur a terme indistintament al mateix moment de l’entrega o a qualsevol dels establiments físics de Bonpreu i Esclat amb totes les garanties. L’import mínim de la compra online és de 35 euros i el cost del servei d’entrega a domicili serà variable segons la franja horària i el dia d’entrega. Més endavant s’oferirà una tarifa plana del servei que el farà molt competitiu.

BonpreuEsclat presenta la flota de vehicles amb els que realitzarà el servei d’entrega a domicili. Aquests vehicles disposen de tres temperatures diferents per servir els productes congelats, frescos i secs a la temperatura òptima de cadascun dels articles preservant en tot moment la cadena de fred.

Al supermercat online BonpreuEsclat es poden trobar més d’11.500 referències de totes les seccions amb la mateixa qualitat que a les botigues Bonpreu i Esclat. A més, el web incorpora noves funcionalitats com cercar per preferits, al•lèrgens, ecològics i ofereix la possibilitat de modificar la compra fins a unes hores abans de l’entrega. El pla de fidelització de BonpreuEsclat està totalment unificat entre les compres als establiments físics i a la botiga online. El sistema de compra online integra tots els avantatges de la targeta client: acumulació de l’1% de l’import de cada compra, promocions personalitzades, bonificacions extres i ofertes quinzenals.

“Els clients valoren molt positivament les utilitats del sistema online, com ara la que permet anar fent la compra al llarg dels dies en comptes de fer primer la llista de la compra i després realitzar la comanda” destaca Pere Anglada, director financer del Grup Bon Preu.

El llançament del servei d’entrega a domicili se suma als progressos tecnològics que ha fet el Grup Bon Preu amb la nova plataforma de compra online. En els últims mesos s’ha posat en marxa el nou web de compra online que millora la usabilitat i és accessible des de qualsevol dispositiu (ordinador, tauleta i mòbil) i la nova aplicació mòbil suposa un pas més en la digitalització del Grup, amb la finalitat d’oferir als clients una experiència de compra omnicanal i multidispositiu en un entorn cada vegada més digitalitzat.

La visió de Bonpreu i Esclat és convertir-se en el referent català en la venda d’alimentació ara també per internet. El Grup de distribució català té un acord amb Ocado, un dels millors operadors online d’alimentació del món, per enfortir el seu canal de compra online. Paral•lelament Bon Preu continuarà obrint nous punts de recollida al llarg del territori, seguint el model d’èxit de ”compra i recull” amb el cotxe iniciat l’any 2012 que permet fer la compra online i passar-la a recollir. Durant el primer semestre de 2019 està previst obrir els punts de recollida de Castellbisbal, Sant Cugat del Vallès i El Vendrell.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o configurar o rebutjar el seu ús prement els botons "Configurar" o "Rebutjar. Més informació.