Les persones amb targetes associades acumularan en el mateix compte. En cas de desvincular la teva targeta client de la dels teus associats, el saldo acumulat quedarà vinculat a la targeta client dels teus associats.
Per bescanviar l’import acumulat serà necessari presentar la Targeta Client o bé, escanejar la Targeta Client a través de l’APP Bonpreu i Esclat. En ambdós casos, es sol·licitarà mostrar o facilitar la numeració del DNI del titular per verificar el compte del qual es vol realitzar el bescanvi. El bescanvi sempre es realitzarà pel total del saldo acumulat a la targeta, excepte quan l’import de la compra sigui inferior al saldo acumulat. En aquest cas solament es bescanviarà l’import de la compra, quedant en la targeta el saldo restant.
Els euros acumulats en una compra no es podran bescanviar en el mateix acte de compra, sinó que quedaran acumulats per bescanviar en compres posteriors, a elecció del client. L’empresa pot establir un màxim acumulable per als comptes de targeta.
Les targetes que romanguin inactives sense actes de compra ni bescanvis durant 18 mesos perdran tot el saldo acumulat i seran donades de baixa.
Les promocions relacionades amb la targeta client no seran acumulables amb altres promocions.
En cas de pèrdua de la targeta client, inclús en casos de furt o robatori, l’empresa no es fa responsable de la pèrdua dels euros acumulats.
Gestió del consentiment de les Cookies
T'informem que en aquest lloc web, titularitat de Bon Preu, S.A.U, s'utilitzen cookies pròpies tècniques, de personalització, i de tercers per analitzar l’ús del lloc web recollint informació sobre el teu comportament, a fi de desenvolupar un perfil específic sobre tu i mostrar-te publicitat en funció del mateix. A continuació, podràs acceptar-les totes fent clic a l’opció ‘Acceptar’, rebutjar-les totes menys les estrictament necessàries fent clic a ‘Rebutjar’ o configurar-les segons les teves preferències mitjançant el botó ‘Configurar’. Par a més informació consulta la nostra Política de cookies.