Punts de càrrega de vehicles elèctrics
Consulta el mapa d'electrolineres aquí. Les electrolineres amb pàrquing tancat estan disponibles en l'horari d'obertura de l'establiment.
1. Estaciona el teu vehicle elèctric a la plaça d'aparcament associada a un dels carregadors.
2. Per realitzar la càrrega, pots dirigir-te al caixer de pagament o utilitzar l'app BonpreuEsclat Mobilitat:
2. Per realitzar la càrrega, pots dirigir-te al caixer de pagament o utilitzar l'app BonpreuEsclat Mobilitat:
Si utilitzes el caixer de pagament:
1. Si disposes de la Targeta Client de Bonpreu i Esclat, introdueix-la a la ranura del caixer o prem el botó groc i tecleja la numeració de la Targeta Client. Si no disposes de Targeta Client, prem “Iniciar”.
2. Selecciona el punt de càrrega. Pots consultar el número de la plaça de càrrega a través de les indicacions de la cartelleria aèria.
3. Comprova que la plaça és la correcta i prem "Continuar".
4. Realitza el pagament amb la targeta bancària. De manera automàtica es realitzarà una prereserva de saldo. L’import subministrat no es cobrarà fins al final de la transacció.
5. Dirigeix-te a la plaça de pàrquing seleccionada i endolla el carregador al teu vehicle.
6. Quan desitgis finalitzar la càrrega, dirigeix-te de nou al caixer de pagament. Prem el botó “Finalitzar càrrega” i selecciona el número de plaça d’aparcament en què vols finalitzar la càrrega.
7. Si vols imprimir el tiquet de compra, prem “Tiquet” i selecciona el número de plaça on has realitzat el subministrament.
Si utilitzes l'app BonpreuEsclat Mobilitat:
1. Obre l’app BonpreuEsclat Mobilitat i selecciona, en el mapa, en quin establiment et trobes o espera que l’aplicació detecti la teva ubicació. Prem el botó “Carregar”.
2. Selecciona el punt de càrrega. Pots consultar el número de la plaça de càrrega a través de les indicacions de la cartelleria aèria.
3. Comprova que la plaça és la correcta i prem “Carregar”.
4. Endolla el carregador al teu vehicle.
5. Quan desitgis finalitzar la càrrega, dirigeix-te al caixer de pagament. Prem el botó “Finalitzar càrrega” i selecciona el número de plaça d’aparcament en què vols finalitzar la càrrega.
Per què el banc em fa una retenció d’un import abans d’haver consumit el producte? A les electrolineres es treballa amb preautoritzacions bancàries. L’entitat bancària bloqueja un import definit i després, un cop es finalitza el subministrament, es retorna aquest import i es carrega aquell que realment s’ha consumit. En alguna ocasió les preautoritzacions bancàries poden quedar retingudes diversos dies, tot i així es tracta d’un tema bancari aliè a Bonpreu i Esclat.
Quina potència i tipus de corrent teniu instal·lats? Actualment estem instal·lant carregadors elèctrics de 22 kW en AC, 50 kW en DC i algun de 150 kW en DC.
Tots els vehicles poden carregar amb els nostres carregadors? Podrà carregar en els nostres carregadors qui disposi del tipus de mànega CHAdeMO, CCs pels carregadors de 150 kW i 50 kW en DC. També es poden carregar en AC a tots els carregadors.
Només es pot pagar amb targeta? També hi ha la opció de pagament a través de la nostra app BonpreuEsclat Mobilitat.
On es poden consultar els preus? Els preus estan informats a la pantalla del terminal de pagament.
Com puc obtenir el descompte de Targeta Client? El descompte es pot aconseguir sol·licitant gratuïtament la Targeta Client de BonpreuEsclat. Es pot fer de forma online o presencialment a qualsevol dels nostres establiments.
Com s’aplica aquest descompte? Quan s’inicia el procediment en el terminal de pagament, aquest demana si es disposa de Targeta Client, en cas afirmatiu cal introduir-la a la posició de les targetes o es pot escriure la codificació del codi de barres.
Es pot fer factura d’un subministrament? Si que es pot, només cal que s’enviï el tiquet a [email protected] o acostar-se a qualsevol dels nostres establiments amb el tiquet i fer la petició. També es pot sol·licitar a través d'aquest enllaç.
Com es finalitza la càrrega d ‘un vehicle? S’ha d’accedir al terminal de pagament, selecciona el botó de “Finalitzar càrrega” i prémer el botó del número de la posició on hi ha el teu vehicle. També hi ha la possibilitat de finalitzar la càrrega a través del propi vehicle si aquest ho permet.
Com es fa per incloure un vehicle a l’app BonpreuEsclat Mobilitat? S’ha d’accedir a la icona del cotxe, i a la part inferior hi ha un botó que posa “Afegir vehicle”. Un cop seleccionat el tipus de vehicle es podran seleccionar una sèrie de dades tècniques; un cop finalitzat, cal prémer “Afegir vehicle” i quedarà registrat.
I per eliminar un vehicle com ho fem? S’ha de prémer la icona del vehicle, seleccionar el vehicle registrat, seguir a l’apartat de la fitxa tècnica i clicar a la icona de sota “Eliminar vehicle”.
Com s’ha de fer per introduir una targeta de pagament amb l’app de Mobilitat? És clica a la icona de la targeta, s’accedeix a les targetes de pagament i es pem la icona “Afegir targeta de pagament”. Sortirà un missatge que informa que durant el procés es realitzarà un cobrament i una devolució de 10 cèntims, posteriorment es demanarà omplir correctament tots els camps per registrar la targeta. Un cop fet, caldrà prémer el botó “Registrar-se”. Un cop fet això, si tota la informació és correcta i el banc ho accepta, la targeta quedarà registrada al sistema.
Què s’ha de fer si vull eliminar una targeta? Cal fer clic a la icona de les targetes, a l’apartat de targetes registrades, prémer i sortirà un missatge si es desitja eliminar la targeta.