Per a reclamacions relacionades amb el contracte de subministrament o la facturació us podeu adreçar a qualsevol dels canals d'atenció indicats en aqueta web: [email protected] o al telèfon 900 500 005.
Si la vostra reclamació no ha estat resolta o ha superat el termini de 30 dies, us podeu adreçar a la Junta Arbitral de Consum de la vostra comunitat autònoma, a la Plataforma de Resolució de Lícits en línia de la Comissió Europea a través del següent enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks o a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya a través del següent enllaç: www.consum.cat o contactant a través del número de telèfon 938574000. Totes aquestes entitats estan encarregades de tramitar reclamacions per resoldre conflictes entre consumidors i empreses.
També ens pots truca al telèfon d'atenció al client 900 500 005 o bé al correu electrònic [email protected]
Gestió del consentiment de les Cookies
T'informem que en aquest lloc web, titularitat de Bon Preu, S.A.U, s'utilitzen cookies pròpies tècniques, de personalització, i de tercers per analitzar l’ús del lloc web recollint informació sobre el teu comportament, a fi de desenvolupar un perfil específic sobre tu i mostrar-te publicitat en funció del mateix. A continuació, podràs acceptar-les totes fent clic a l’opció ‘Acceptar’, rebutjar-les totes menys les estrictament necessàries fent clic a ‘Rebutjar’ o configurar-les segons les teves preferències mitjançant el botó ‘Configurar’. Par a més informació consulta la nostra Política de cookies.